▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

بالاخره ماهیت پدیده نورانی پنج‌شنبه شب چه بود، موشک روسی یا پدافند غیرعامل ایران؟

نجوم - ساعت 22:18 پنج‌شنبه 18 خرداد، پدیده‌ای نورانی بر فراز کشورهای خاورمیانه مشاهده شد. منابع رسمی اعلام کرده‌اند همزمان با این پدیده، دو عملیات در حال انجام بود: پدافند غیرعامل در ایران و آزمایش موشک بالستیک در روسیه.

ذوالفقار دانشی: حوالی ساعت 22:18 دیشب پنج‌شنبه 18 خرداد، در آسمان شمال و شمال غرب، نور سفیدی ناگهان منفجر شد و ابری در اطراف آن شکل گرفت که به سرعت گسترش پیدا کرد و نیمی از آسمان را گرفت. افراد متعددی در شهرهای مختلف کشور و دیگر کشورهای همسایه این پدیده را دیدند و به سرعت، گزارش‌هایی از مشاهده این پدیده را به پایگاه‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها ارسال کردند.


مشاهده این پدیده در آسمان بسیاری از کشورهای منطقه بدان معنی بود که این رویداد در ارتفاع بالایی از سطح زمین رخ داده و فیلم‌ها و تصاویری که دقایقی پس از این واقعه در شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب به اشتراک گذاشته شد، این احتمال را تقویت کرد که این پدیده مربوط به آزمایش موشکی در ارتفاع بالا باشد. مشابهت این پدیده با دو رویداد موشکی که در سال‌های 1386 در آسمان خاورمیانه و سال 1388 در آسمان نروژ دیده شد، بر تقویت این احتمال افزود.

با این حال، نیمه‌شب بود که خبرگزاری‌های داخلی اعلام کردند رزمایش سراسری پدافند غیرعامل به منظور ارزیابی واحدهای پدافندی کشور شب گذشته با موفقیت کامل به اجرا درآمده است. طبق گزارش روابط عمومی ستاد پدافند غیرعامل کشور ، شب گذشته با هدف ارزیابی آمادگی واحدهای پدافندی کشور رزمایشی سراسری با عنوان طلوع فجر برگزار و با موفقیت کامل انجام شد. رزمایش مذکور که بدون اطلاع قبلی واحدهای پدافندی انجام شد ، با عکس العمل بموقع و مناسب کلیه واحدها مواجه گردید و با موفقیت کامل به پایان رسید.
با انتشار این خبر، برخی‌ گمان کردند پدیده نورانی شب گذشته مربوط به رزمایش پدافند غیرعامل بوده و از آن‌جایی که در برخی شهرهای کشور، پدافند هوایی همزمان با مشاهده این پدیده اتفاق افتاده بود، این احتمال تقویت شد.
اما در اوایل بامداد، خبرگزاری‌های جهانی به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کردند که روسیه در ساعت 21:39 پنج‎شنبه 7 ژوئن به وقت مسکو (22:09 پنج‌شنبه 18 خرداد به وقت ایران) موشک بالستیک ‌قاره‌ای جدیدی از سری TOPOL-M را با نام RS-12M از جنوب این شلیک کرده و موشک با موفقیت در هدف موردنظر واقع در خاک قزاقستان فرود آمده است.موشک سری TOPOL-M سه مرحله‌ای است و حدود 47تن وزن دارد. طول آن 22.7 متر و قطر آن 1.2 متر است و می‌تواند محموله‌ایبه وزن 1200 کیلوگرم را حمل کند. سرعت آن در مدار زمین به بیش از 7000 متر بر ثانیه می‌رسد و می‌تواند با دقت 200 متر، هدفی در 11هزار کیلومتری را نشانه رود. مشخصات این آزمایش با زمان و ویژگی‌های ظاهری پدیده مشاهده شده در آسمان مطابقت داشت و به همین دلیل، اغلب کارشناسان حدس می‌زنند که پدیده نورانی شب گذشته مربوط به این آزمایش باشد. تصویر زیر مربوط یه یکی از این موشک‌هاست که در رژه نظامی به نمایش درآمده است.


موشک بالستیک، موشکی بسیار بزرگ است که کلاهک جنگی یا هسته‌ای خود را تا هزاران کیلومتر دورتر حمل می‌کند. این موشک با استفاده از موتورهای چندمرحله‌ای، خود را به مدار زمین می‌رساند، در آن‌جا به سوی هدف مورد نظر شتاب می‌گیرد و پیش از ورود مجدد به جو زمین، محموله را از دیگر بخش‌های موتور جدا می‌کند. احتمالا پدیده مشاهده شده مربوط به بخش جداسازی نهایی کلاهک از موشک بوده که طی آن، بخشی از سوخت باقی‌مانده در اتمسفر فوقانی زمین منتشر شده و با پخش شدن در شرایط کم‌فشار آن محل، پدیده نورانی شب گذشته را ایجاد کرده است.
مشابه این پدیده در خرداد 1386 در آسمان کشور نیز دیده شده بود. در آن شب، بخشی از سوخت مرحله دوم یکی از موشک‌های فضایی بر فراز آسمان خاورمیانه منتشر شد و ابر مثلثی‌شکل درخشانی را پدید آورد که پس از غروب آفتاب دیده شد. در آذر 1388 نیز مارپیچ نورانی عجیبی در آسمان نروژ دیده شد که دلیل آن، نقص فنی در آزمایش موشکی بالستیک بود که از یک زیردریایی اتمی روسیه در اقیانوس منجمد شمالی شلیک شده بود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 15 / 9 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از اعمال سفارش شده در شب نیمه شعبان برگزاری مراسم احیا است

استغفار و طلب بخشش از در گاه خداون متعال و عجز و لابه به درگاه او برای درک ظهور حضرت صاحب.

در این شب تا صبح باید گریست و بارها آیه شریغه 62 از سوره مبارکه نمل را قرائت کرد:

أَمَّنْ يُجيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ وَ يَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَليلاً ما تَذَكَّرُونَ .

يا آن كه بنده درمانه، وقتى كه او را بخواند اجابتش كند و محنت از او بر دارد و شما را  خلفای خود بر اين زمين كند، چگونه با اين خدا خدايى هست؟ چه كم است اندرز گيرى شما.

این همان آیه ای است که شب ظهور خود حضرت تا صبح اشک میریزد و آنرا تکرار می فرماید. تا انتهای آیه مستجاب می گردد(يَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ).

بیایید امشب تا صبح با مولایمان هم نوا شویم وان شا الله این کار را  رواج دهیم تا سنتی سالانه شود.

چه زیباست در این شب نخست طلب استغفار از درگاه خدا کنیم و هنگامی که با نظر امام حی حاضر پاک شدیم تمام دعایمان ظهور باشد ظهور...


ندبه بخوانیم و ندبه کنیم در فراق یار و عهد بخوانیم و عهد ببیندیم برای نصرت یار.

و فراموش نکنیم که منتظران موسی با ندبه کردن و اشک ریختن 170 سال ظهور او را نزدیک کردند.

بنی اسرائیل جای خود ببینید ائمه چگونه برای ظهور دعا می کنند:

امام رضا (عليه السلام) در يکي از بهترين لحظات نيايش خود در قنوت نماز جمعه اين چنين ظهور را از خداوند طلب مي‌کنند که:

«اللهم أصلِح عبدکَ و خَليفتک بِما أصلَحت بهِ أنبياء و رُسُلکَ وَ حُفَّهُ بِمَلائِکَتِکَ و أيدهُ بِروحِ القُدُس مِن عِندِک ...»؛ «بار الها! كار ظهور بنده‌ي شايسته و خليفه‌ي راستينت را اصلاح فرما! همان‌گونه كه كار پيامبران و فرستادگانت را اصلاح نمودي، از سوي خويش و به وسيله‌ي روح القدس، او را ياري و پشتيباني فرما ... .»

«وَ جعَلنا مِمَّن تَنتَصِرُ به لِدينك و تُعِزُّ بِه نَصَرَ وَليک ... وَ جعَلنا في حِزبهِ ... حتی تَحشُرنا يومَ القيامَةِ في أنصارِه و أعوانِه و مُقَوِّيةِ سُلطانِهِ»؛«و ما را از کساني قرار ده که دين خود را به وسيله‌ي آن‌ها غلبه مي‌دهي و به سبب ايشان ياري ولي خود را عزت مي‌بخشي ... و ما را جزو حزب ايشان قرار بده ... تا آن‌جا که ما را در قيامت در زمره‌ي ياران و ياوران و تقويت کنندگان سلطه‌ي ايشان محشور فرمايي.»(سيد بن طاووس، جماع الاسبوع، ص 256 و 309).

امام صادق (عليه السلام) نيز در حالي كه اشك مي‌ريختند با خود زمزمه مي‌كردند كه:

«سَيِّدي غَيبَتُكَ نَفَت رُقادي و ضَيَّقَت عَلَیَّ مِهادي و البتَزّت عَنّي راحَةَ فُؤادِي»؛ «سرور من، غيبت تو خواب را از ديدگانم ربوده و زمين را بر من تنگ كرده و آسايش قلبي را از من برده است.»

(شيخ صدوق، كمال الدين و تمام النعمة، ج 2، ص 31)

جایی که خود حضرت صاحب الزمان(عج) اینچنین دعا کند به خدا سوگند حجت برما تمام شده است:

«يا نورَ النّور يا مدبّر الأُمور ... اجعَل لِي و لِشيعتي مِنَ الضَيق فَرجاً و مِنَ الهَمِّ مَخرجاً و أوسِع لَنا المَنهَج و أطلِق لَنا مِن عندِک ما يفَرِّج»؛ «اي نور روشنايي و اي تدبير کننده‌ي امور ... براي من و شيعيانم گشايشي از تنگناها و راه نجاتي از ناراحتي‌ها قرار بده و راه (پيروزي) را براي ما وسيع گردان و از جانب خود آن‌چه فرج ما را برساند بر ما ارزاني دار.»

کفعمی، المصباح، ص 305

آقا جان تو را شاهد می گیرم و خود میدانی  قنوتی نگرفتم الا اینکه دعای ظهور و فرج شما و در واقع خودمان را زمزمه کردم.

برادران و خواهرانم برای هم دعاکنیم.

«اللهم اجعَلني مِن أَنصارِهِ و أَعوانهِ، و الذّابينَ عَنهُ، و المُسارِعينَ إليه في قَضاءِ حَوائِجِه و المُمتَثِلِينَ لِأوامِرِهِ و المُحامينَ عَنه و السّابِقينَ إلي إرادَتهِ و المُستَشهدينَ بَينَ يَدَيه»

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم

با اینکه بنده بار ها نسبت به فروش سخنرانی هایم توسط افراد سود جو هشدار داده ام و قبلا در بیانیه ای در همین وبلاگ هرگونه در آمد از آن طریق را شرعا حرام دانسته  و اعلام نموده ام.(تکثیر سخنرانی ها به قصد آگاهی دادن به مردم و نه به قصد درآمد زایی ایرادی ندارد).

بیانیه تیر ماه سال گذشته

ولی متاسفانه مشاهده می شود برخی افراد سود جو با وجود خبر داشتن از ناراضی بودن حقیر ،سخنرانی های بنده را با قیمت های بسیار زیاد به فروش می رسانند و از القابی نا درست برای فروش بیشتر بهره می برند ، مانند : دکتر رائفی پور ، درحالی که بنده دکتری ندارم و یا عنوان و تیتر : جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور با وجود اینکه سخنرانی مزبور مربوط به حد اقل 2 سال پیش است و سخنان سخیف دیگری از این دست.

شگفت آور اینجاست حتی یکی از این موسسات هنگامی که خود بنده به فروش و قیمت بالای آنها  اعتراض نموده و گفتم آقای رائفی در وبلاگش بیانیه داده است که از فروش کارهایش راضی نیست (البته  ماسک آلودگی بر صورت داشتم ) در کمال بی شرمی گفت ما از خود آقای رائفی پور اجازه گرفته ایم و به شما ارتباطی ندارد!!!

درد آور اینجاست که برخی از این افراد ظاهر و رفتاری کاملا مذهبی دارند و این رفتارشان جدا موجب وهن مذهب است.اسلام کجا و مال حرام کجا؟ مولی امیرالمومنین کجا و شیعه نمایانی از این دست کجا؟

اگر قرار به درآمد زایی باشد بنده خود بهتر از هر شخص دیگری این کار را انجام می دهم و قطعا مجموعه مصاف بیشتر از هر جای دیگری نیاز به این پول دارد. ولی قصد ما این است که معارف اهل بیت و مباحث دشمن شناسی با کمترین هزینه به دست علاقه مندان برسد، سودجویی برخی افراد دنیا طلب در چنین شرایطی  واقعا  شرم آور و ناپذیرفتنی است.

توضیح عکس: فروش سی دی های حقیر به صورت غیر قانونی در متروی تهران

دوباره اعلام می کنم هر گونه فروش سخنرانی های حقیر حتی با اپسیلونی سود از نظر حقیر شرعاحرام بوده و به هیچ وجه رضایت ندارم و نخواهم داشت.

گفتنی است از عزیزان تقاضا می گردد با نخریدن این محصولات آن را تحریم کنند.و البته از اعتراض لسانی نیز دریغ نفرمایند، البته به زودی با این افراد قانونا نیز برخورد خواهد شد.

والبته با قرار دادی که بین موسسه مصاف و موسسه نور الزهرا(س) منعقد گردیده به زودی سخنرانی های روایت عهد و دیگر سخنرانی ها با موضوعات جدید با قیمت مناسب و با هولوگرام  (تاکید میگردد هولوگرام) به فروش خواهد رسید . و در سایت جنبش مصاف نحوه تهیه آن به دوستان و علاقه مندان اعلام خواهد گشت.البته گفتنی است در کارهای جدید انتشار فایل صوتی (تاکید می شود فقط صوتی) ایرادی نداشته و مشمول قانون کپی رایت نمی گردد.البته آن نیز مشروط به شرط قبلی ماست یعنی به قصد  کسب سود و فروش نباشد.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است ان شاء الله

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قوم برگزیده - عبرت ایرانیان

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم رب المهدی

 السلام عليک يا ربيع الأنام و نضره الأيام

سلام بر تو اي بهار خلايق و خرمي روزگار!


مولایم ما را ببخش که یک عمر چه کودکانه نشستیم و انتظار کشیدیم تا صدای شلیک یک توپ ، نوید آمدن بهار را سردهد.

ای صد افسوس که تو بهار بودی ومن بی تو هر فروردینم دی  بود و نمی دانستم.

صادق (ع) آل محمد(ص) فرموند: که  نوروز و  اول بهار روزی است که ما توقع فرج حضرت مهدی (عج) را داریم چراکه این روز از روزهای ما و شیعیان ماست.

 

بقیه در ادامه مطلب



این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پس از جریاناتی که چندی پیش و با کلی برنامه ریزی در یکی از دانشگاه ها پیش آمد و از آنجا که  با تمام تلاشهای مذبوحانه ای  که صورت گرفت نتیجه کاملا بر عکس شد و جلسه در کمال نشاط و شور و شعور برگزار شد ، در اقدامی شنیع و پلید , و در ادامه تکه تکه نمودن صحبت های حقیر و گزینشی برخورد نمودن با آن و مناقشه لفظی ، سعی شد تا بنده را در مقابل نظام قرار دهند و از این طریق مرا حذف کنند تا بتوانند جریان دشمن شناسی کشور را به قهقرا بکشانند.

زهی خیال باطل زهی خیال خام

در آخرین تلاش ، اینگونه سخن پراکندند که :

رائفی پور گفته است : در ایران و اسرائیل ولایت فقیه حاکم است.

حال آنکه عزیزانی که سخنرانی های حقیر را پیگیری می کنند میدانند که این سخن مربوط به کجا و کدام موضوع است:

حقیر این مطلب را در چند سخنرانی بیان کرده ام که (قریب به مضمون):

ایران تنها جبهه حقیقی مبارزه با صهیونیزم در جهان است، اگر دقت فرمایید می بینید ما دو جریان فکری عمده بیشتر در جهان نداریم ، یکی یهود خاصتا صهیونیزم و دیگری اسلام خاصتا تشیع ، به عنوان نمونه ما برادران اهل سنتمان را جزئی از جبهه اسلام ولی وهابیت را پیرو جبهه صهیونیزم می دانیم.

اگر خوب نگاه کنید می بینید ما در دنیا دو کشور بیشتر نداریم که با آرمان عقیدتی و دینی شکل گرفته اند ، ایران و اسرائیل

و در هردو عقیده بر این است که حکومت جهانی از آن ایشان است و وارثان زمین خواهند بود.

و در هر دو عالمان و فقهای دینی ایدئولوژی و آرمان جبهه عقیدتی را تعیین نموده اند. در ایران فقهای شیعه و در اسرائیل خاخام های صهیونیست.

هرچه برای ما (فقهای ما) خوب است (اخلاق، کمک به مستضعفین عالم و...) برای ایشان (فقهای ایشان ) بد  و هرچه برای ما بد است (ماتریالیسم،سکولاریسم،لائیسیته، ماکیاولیسم و...) برای ایشان خوب و پسندیده.

و ان شاء الله این وعده الهی است که ما  طومار صهیونیزم را خواهیم پیچید و انقلاب پاک و خدایی مان به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل خواهد شد.

 اما متاسفانه با بریدن و تکه تکه کردن بخش هایی از سخنرانی ، برخی افراد به دنبال اهداف پلید و پلشت شیطانی خودشان هستند، اینان از همان دست افرادی هستند که هنگامی که رهبر انقلاب از "تولید علم" سخن گفت در مناقشه ای لفظی به بررسی کلامی و فلسفی و ترمینولوژی بحث تولید پرداختند که آیا علم تولید شدنی است یا نه؟

به قول معروف مثل ایشان مثل زیر است:

دانه معنی بگیرد مرد عقل      ننگرد کاسه را گر گشت نقل

و انسان را به یاد این آیه شریفه قرآن در باره  شیطنت و مغالطه یهودیان صدر اسلام می اندازد:

مِنَ الَّذينَ هادُوا يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ وَ يَقُولُونَ سَمِعْنا وَ عَصَيْنا وَ اسْمَعْ غَيْرَ مُسْمَعٍ وَ راعِنا لَيًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَ طَعْناً فِي الدِّينِ وَ لَوْ أَنَّهُمْ قالُوا سَمِعْنا وَ أَطَعْنا وَ اسْمَعْ وَ انْظُرْنا لَكانَ خَيْراً لَهُمْ وَ أَقْوَمَ وَ لكِنْ لَعَنَهُمُ اللَّهُ بِكُفْرِهِمْ فَلا يُؤْمِنُونَ إِلاَّ قَليلاً (نسا 46)

ترجمه(ترجمه المیزان):

بعضى از گروندگان به كيش يهوديت كلمات را با جابجا كردن تحريف مى‏كنند، مثلا- به جاى اين كه بگويند: سمعنا و اطعنا- (شنیدیم و اطاعت کردیم )مى‏گويند: سمعنا و عصينا- شنيديم و نافرمانى كرديم، و به جاى اين كه بگويند:- اسمع أسمعك اللَّه- مى‏گويند- راعنا- يعنى اسمع غير مسمع- بشنو كه خدا شنوايت نكند، و اين باطل را با لحن حقگويى ادا مى‏كنند- چون كلمه- راعنا- در اصطلاح مسلمانان ادب و احترام را مى‏رسانيد و در اصطلاح يهوديان فحشى بود كه معنايش گذشت- تا در دين خدا طعنه بزنند و اگر مى‏گفتند: سمعنا و اطعنا و اسمع و انظرنا- شنيديم و اطاعت كرديم، تو نيز به سخن ما گوش بده، و مهلت بده تا سخن خود بگوييم،- برايشان بهتر و استوارتر بود، و ليكن خدا به خاطر كفرشان لعنتشان كرده بود، ديگر ايمان نمى‏آورند مگر اندكی.

به لطف خدا و عنایت امام زمان فضای دینی و دانشگاهی کشور و علی الخصوص جوانان ما با خط فکری بنده آشناهستند و اینگونه اقدامات مذبوحانه عده ای معلوم الحال خدشه ای در روند تشخیص جوانان و مسئولین کشور وارد نخواهد نکرد.

کیست که به عنوان نمونه از حقیر سخنرانی "عبرتهای بنی اسرائیل" را شنیده باشد و اثبات قرآنی ولایت فقیه را درک کرده باشد و بخواهد تحت تاثیر امثال  این شعبده بازی های کود کانه و بازی با کلمات قرار گیرد.

به امید خدا محکم تر از گذشته این مسیر را ادامه خواهیم داد.  و در پایان آب پاکی را هم بر دست دشمن می ریزیم و فریاد می زنیم :

مرگ بر ضد ولایت فقیه

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 56 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com